Informační systém Integri G5 je určen pro velké a střední správce bytového fondu pro zajištění co nejefektivnější a nejúplnější podpory svým uživatelům.
Obsahuje všechny spravované objekty. V rámci této evidence jsou jednotlivé typy objektů (vlastní objekty, SVJ, objekty spravovaných byt. družstev) vizuálně a logicky odlišeny. Samozřejmostí zůstává možnost přístupu z hlediska právě zpracovávané firmy. To znamená, že jsou zobrazeny pouze objekty dané firmy.
Umožňuje přístup k technickému popisu a údržbě bez ohledu na zpracovávanou firmu. Kromě již standardních funkcí jako pasportizace, sledování oprav a sledování revizí zavádí Integri G5 další rozšíření. Jde především o evidenci investičních akcí s jednotlivými událostmi kolem zařizování projektů, stavebního řízení, dotací, půjček a následné ekonomické vyhodnocení akce. Další novou funkcí je evidence pojištění škodních událostí. Samozřejmostí v oblasti technické správy je úplná propojenost s bytovou evidencí.
Ve tvaru Hlavní správce-Spravovaný subjekt-Podřízené subjekty spravovaného. Struktura zpracovávaných firem je přímo propojena s centrální bytovou evidencí a dává tak základ pro stanovení účetních vztahů a souvislostí mezi spravovanými objekty a účetní evidencí zúčastněných firem.
Tato část zahrnuje evidence funkcionářů, schůzí, došlé a odeslané pošty. Funkcionáře lze evidovat v libovolné organizační struktuře. Evidence schůzí spravovaných subjektů dovoluje detailně sledovat průběh hlasování a sledovat úkoly vzniklé z usnesení spravovaných objektů. Evidence pošty je rozšířena o komunikační funkce emailového zpravodajství (hromadné zasílání informačních emailů vybraným subjektům), možností evidence dokumentů datových schránek a oběhem dokumentů mezi uživateli Integri.
zpracovávaných firem. Systém umožňuje evidovat na jednom prostoru libovolné množství pohledávek a to těchto firem hierarchické struktury:
ve všech částech informačního systému. Všechny funkce informačního systému jsou schopny provozu ve dvou základních módech. A to:
Umožňuje provádět párování jakékoli položky účetního peněžního rozhraní (banka, složenka, pokladna, sipo, atd.) s jakýmkoli objektem (pohledávkou na prostoru) centrální bytové evidence. Podmínkou je provedení platby buď ve firmě, které daný objekt bytové evidence patří, nebo ve firmě, která objekt bytové evidence spravuje. Při pravidelné měsíční závěrce pak systém vyhodnotí provedené platby a stanoví vzájemnou souvztažnost pohledávek a závazků mezi správcem a spravovanou firmou. Tuto souvztažnost promítne do účetních evidencí včetně detailního protokolu (Např. seznam vlastníků spravované firmy-SVJ, kteří zaplatili nájem v pokladně správce). Vzájemné peněžní vypořádání je tak přeneseno na mezi-firemní úroveň.
Tato funkce provádí automatizovaný převod účetních hodnot prvotně zaevidovaných u správce na spravovanou firmu-SVJ. Výsledkem převodu je opět vzájemný pohledávko-závazkový vztah mezi správcem a spravovanou firmou.
Jedná se o nově koncipovaný nástroj umožňující plně automatizovanou kontrolu následujících evidencí:
Mějte přístup ke svým datům online kdykoliv a kdekoliv s klientskou zónou INTEGRI G5i.
Absolutní novinka mobilní aplikace G5i MOBILE zpřístupňuje údaje evidované správcem tam, kde to klienti a zaměstnanci správy potřebují – kdykoliv a kdekoliv.
Líbí se Vám, co jste si přečetli, a chtěli byste si náš software otestovat nebo se poradit, jak co nejlépe nastavit správu Vašich nemovitostí? Nechte nám tu na sebe kontakt a my se ozveme.
© 2022 INTEGRI, s.r.o. Váš dodavatel softwaru pro správu domů.